40-ամյա Apple-ը միջին տարիքի ճգնաժամ է ապրում, արդյոք դա այդպե՞ս է

0

Անցյալ շաբաթ հայտարարելով Apple-ի ամենաարդիական gadget-ի դեբյուտը, CEO Թիմ Քուքը նշեց երեք շատ կարևոր կետեր ուրբաթ օրը իր 40-ամյակը նշող կազմակերպության վերաբերյալ:

Apple-ը պահպանում է ամերիկացիների privacy-ն: Այն աշխատում է վերամշակմամբ և անցնում է վերականգնվող էներգետիկայի: Այն անգամ օգնում է հիվանդություններ բուժել՝ ստեղծելով ResearchKit: Ակնհայտ է, որ սա այլևս նախկին սթարթափը չէ:

Բայց Apple-ը սկսում է ցուցաբերել վրա հասնող միջին տարիքի ճգնաժամի նշաններ:

Այն անկասկած ունի ճգնաժամի որոշ հատկանիշներ, ինչպիսիք են օրինակ՝ անվերջ թշնամությունը հարևանի հետ (Samsung) և ավտոտնակում պահված ու երբևիցէ ավարտին չհհասցված նախագիծը (iTunes application): Սակայն դա պարզապես գործերի սովորական ընթացքն է:

Այնուամենայնիվ, ահա այն 5 կետերը, որոնք ազդարարում են սպասվող ճգնաժամի մասին՝ միաժամանակ ունենալով լիովին ընդունելի այլընտրանքային բացատրություն:

1. Apple-ը վերափաթեթավորում է իր հին hit-երը:

Ճգնաժամ. Ռոք-աստղերը ում վճարում են, որպեսզի նրանք ավելի երիտասարդ տեսքով հանդես գան, կարծես թե հատկապես հակված են միջին տարիքի ճգնաժամի: Եթե Apple-ը լիներ ռոքեր, այն կլիներ multi-platinum աստղ, ով բազմաթիվ անգամներ հանդես է գալիս հին նյութի նոր մշակումներով:  Այսպիսով, ի՞նչ է անում Apple-ը:  Օրինակ՝ թողարկում է նախկին ֆավորիտ  iPhone 5S-ի կատարելագործված edition-ը՝ որոշ բարելավումներով:

Ճգնաժամ չկա. Apple-ի մեղքը չէ, որ iPhone-նների վաճառքները չեն աճում: Սմարթֆոնների շուկան զգալիորեն հագեցվել է՝ ի համեմատ 2007-ի, երբ առաջին iPhone-ը միջազգային փոթորիկ առաջացրեց: Իհարկե SE-ուն կարող է դառնալ ցանկալի բոլոր նրանց համար, ովքեր արդեն 2012-ում գնել էին այն և շատ երջանիկ էին: Սակայն իր ցածր գնով այն կգրավի նաև հանրության ուշադրությունը:

2. Apple-ը մտածում է մեքենա արտադրելու մասին

id-2972057-apple-100608207-largeՃգնաժամ. Նոր փոխադրամիջոցի ձեռքբերումը՝ հատկապես արագընթաց և կարմիր գույն ունեցող, միջին տարիքի ճգնաժամի դասական օրինակ է: Այն թանկարժեք է, ուշադրություն գրավող և խոստանում է ավելի բուռն ապագա: Apple-ի համարժեք գործողությունը այս երևույթին սեփական մեքենայի արտադրության գաղափարն է: Ի՞նչ շահ է հետապնդում Կուպերտինոն՝ մտնելով այս մրցավազք: Տասնյակ հսկա արտադրողներ վաղուց գործում են շուկայում, և անգամ Google-ը ավելի առաջ է: Արդյոք կարո՞ղ է Ջոն Իվիի դիզայնով ստեղծված էլեկտրական մեքենան, որևէ բան անել կազմակերպության բռենդը թարմացնելու համար:

Ճգնաժամ չկա. Մյուս կողմից, եթե մեքենաները սկսեն ինքնակառավարվել, դրանք կվերածվեն համակարգիչների անվադողերի վրա: Հետևաբար, ինչո՞ւ Apple-ը չի կարող մտնել խաղի մեջ: Անցումը դեպի ավտոմատացված տեխնոլոգիա կարող է լայնորեն բացել շուկան: Մեքենան կլինի այն վերջնական սարքը, որը կտեղափոխի հեռախոսային, թաբլեթային և մնացած համակարգերը տներից փողոց:

3. Mac-ը կատարյալ անհատական համակարգիչ է, սակայն, ըստ Apple-ի՝ ապագան պատկանում է ավելի բարակ ու գրավիչ iPad-ին:

Ճգնաժամ. Անցումը դեպի ավելի հասարակ ոճի ևս տարիքային ճգնաժամի բնորոշ հատկանիշ է: Չնայած որ Mac-երը ոճի առաջատար են համարվել տարիներ շարունակ, Apple-ը կարծես թե կարծում է, որ իրենք դրանց «գեր» տեսք են հաղորդել: Անցյալ երկուշաբթի նոր 9.7 դյույմանի  iPadPro-ն ներկայացնելիս ուշադրությունը սևեռված էր նրա վրա, թե ինչո՞ւ է դրանով ավելի հարմարավետ վիդեոկոնֆերանսներ անել կամ report-ներ ստեղծել: Apple-ը երբեք չի հորդորել լսարանին փոխարինել իրենց (ավելի թանկարժեք) Mac-երը iPad Pro-ով, սակայն, այն առաջարկում է օգտագործել նոր սարքը Windows PC-ների փոխարեն: Մեսիջը հստակ է՝ եղե՛ք շարժական, թողե՛ք ստեղնաշարով ու մկնիկով կառավարվող հսկայական սարքերն անցյալում: Արդյոք Apple-ը չափը չի՞ անցնում:

sfstoreՃգնաժամ չկա. Apple-ը պարզապես հայելու մեջ նայելով չի առաջնորդվում: Փոխակերպվող թաբլեթների կիրառումը նոր թրենդ է բիզնեսում: Աշխատանքը դառնում է ավելի շարժական և cloud-based, այսպիսով, անգամ laptop PC-ների պահանջարկն է պակասում: Քանի որ iPad –ների ընդհանուր վաճառքները նվազում են, կազմակերպությանն անհրաժեշտ է այլ եղանակ իր արտադրանքն առաջ տանելու: Քիչ սպառողներ կձգտեն ձեռք բերել նոր iPad, եթե այն  օգտագործելու են միայն սոցիալական կայքերից օգտվելու կամ վիդեոներ դիտելու համար:

4. Apple-ը շարունակում է ձեռք բերել նոր բիզնես ուղղություններ

Ճգնաժամ. Երբ 40-նն անց հաշվապահը որոշում է իրեն փորձել որպես սյորֆինգի մարզիչ կամ deejay, կարող է թվալ, թե արդեն ուշ է: Վերջին երկու տարիներին Apple-ը գնել է streaming music և ականջակալներ արտադրող Beats Music կազմակերպությունը, սկսել է հեռարձակել կաբելային ալիքներ ու սպորտային ուղիղ միացումներ և անգամ թողարկել է իր սեփական հեռուստատեսային ծրագիրը: Այժմ կազմակերպությունը մրցակցում է հեռարձակող միությունների, կաբելային կազմակերպությունների և անգամ Spotify-ի նման սթարթափերի հետ:

Ճգնաժամ չկա. Entertainment-ը տարիներ շարունակ զբաղեցրել է Apple-ի բիզնեսի մեծ մասը: Կազմակերպությունը իր iPod-ը դարձրել է հիթ՝ iTunes-ում երգեր վաճառելով: Ավելի ուշ, այն գրավում էր սպառողներին գնել Apple TV՝ առաջարկելով download-ներ և ֆիլմերի դիտումներ: Բիզնեսի այդպիսի մարտավարությունը գերազանցեց սարքերի վաճառքները եկամուտի տեսանկյունից, և այժմ թվային մեդիա բիզնեսը, որի հիմնադիրը Apple-ն էր անցում է կատարել streaming-ի: Այսինքն, սա պարզապես Apple-ի զարգացումն է, այլ ոչ ճգնաժամ:

5. Նոր հսկայական գրասենյակի փոխարեն համեստ  «հենակետ» Սան Ֆրանցիսկոյում

Ճգնաժամ. Չբավարարվելով՝ Սիլիկոնյան հովտի ամենահարուստ «բնակիչը» լինելով՝ Apple-ը կառուցում է հսկայական շինություն նման թռչող սարքի: Միգուցե դա նրանից է, որ որոշ այլ կազմակերպություններ գտե՞լ են ճանապարհ դեպի իրական բիզնես կապված տիեզերական տեխնոլոգիաների հետ: Բայց անգամ դա բավարար չէ: Ինչը՞ կարող է ավելի բնորոշ լինել միջին տարիքի ճգնաժամին քան «հենակետի» վարձակալությունը քաղաքում: Apple-ը պատրաստվում է տեղափոխվել 76.000 ք/կմ տարածքով գրասենյակ Սան Ֆրանցիսկոյի SOMA թաղամասում:

Ճգնաժամ չկա.. Նոր, շքեղ տեսքով գրասենյակի հիմնումը սովորական քայլ է կազմակերպությունների համար, ովքեր հետևում են իրենց վարկանիշին Սիլիկոնյան հովտում, եթե անգամ հաշվի չառնենք արագ աճող աշխատուժի համար տարածք ապահովելու անհրաժեշտությունը: Google-ը բացեց նոր գրասենյակ ի հավելումն Mountain View-ում իր GooglePlex-ին անցյալ տարի: Facebook-ն ավարտեց իր ֆուտուրիստական շինության կառուցումը Menlo Park-ում: Apple-ը աշխատել է իր հիմնական գրասենյակներում Infinite Loop-ում 1993-ից, և այժմ վաստակել է թարմացում: Եվ San Francisco-ի տարածքը ոչ ավելին է, քան սովորական խաղադաշտ:  

Երիտասարդությունն, այնուամենայնիվ, ունի իր առավելությունները:

Share.