Apple-ն այլևս ամենաթանկարժեք բրենդը չէ։ Ընկերության վաճառքներն անկում են ապրել։

0

Տարիներ շարունակ լինելով առաջատար ոչ միայն ՏՏ ընկերությունների, այլ նաև համաշխարհային կորպորացիաների շարքում՝ 2018 թվականի վերջում Apple-ը կորցրեց իր առաջնությունը։ Այն  բանից հետո, երբ ընկերության բաժնետոմսերի գինը կտրուկ անկում ապրեց 10 տոկոսով, Apple-ը հայտնվեց չորրորդ՝ այսինքն ամենավերջին տեղում։

Այսպիսով, ամենաթանկարժեք բրենդների վարկանիշում Apple-ն զիջել է իր առաջատարի դիրքը։

Ահա թե ինչ տեղ են գրավում շուկայում խոշորագույն ընկերությունները հունվարի 3-ի դրությամբ՝

  • Microsoft – 747,79 մլրդ դոլար
  • Amazon -733.59 մլրդ դոլար
  • Alphabet -710.18 մլրդ դոլար
  • Apple – 674.75 մլրդ դոլար

Apple արժեթղթերի կտրուկ անկման պատճառը դարձել է ընեկության անսպասելի խոստովանումը, որ իրենից եկամուտը կլինի ավելի քիչ, քան սպասվում էր և նույնիսկ  5 %-ով պակաս նախորդ տարվա համեմատ։

Ընկերության գործադիր տնօրեն՝ Թիմ Քուկը հրապարակել է նամակ, որտեղ  ներդրողներին բացատրելում է տարածաշրջանում (Չինաստան, Հոնկոնգ և Թայվան) պահանջարկի նվազման պատճառները։

Բացի այդ նա նշել է, որ զարգացած երկրներում սմարթֆոնների շուկան հագեցվածության փուլում է, սպառողները դադարել են փոխել հեռախոսները երկու տարին մեկ, այնպես որ iPhone-ի բիզնեսը չպետք է ակնկալի, որ կվերադառնա իր նախորդ տարիների  հաջողությանը:

Միևնույն ժամանակ, Bloomberg-ը նշում է, որ վերջին երեք տարիների ընթացում սմարթֆոնների վաճառքի զգալի աճ չի նկատվել ընկերության մոտ, իսկ հասույթի աճի բացառապես պայմանավորված է եղել, այն բանով որ  վաճառվող սարքի միջին գինը բարձրացել է։

Apple-ի անսպասելի խոստովանությունը պայմանավորված է, ընկերության ակցիաների գնի կտրուկ անկմամբ, որը կազմել է 9,96%:

Ինչպես նշվում է CNBC-ին, ընդամենը երեք ամիսների ընթացքում, բաժնետոմսերի արժեքը նվազել է 39.1% -ով, իսկ Apple-ի շուկայական կապիտալիզացիան կորցրել է $ 452 մլրդ: Այս գումարը նույիսկ գերազանցում է, օրինակ, Facebook-ի կամ ֆինանսական հսկա J.P. Morgan ընկերության շուկայական կապիտալիզացիաին։

Share.