Ինչպես ստեղծել Upwork-ի պրոֆիլ

0

Upwork-ը ամենահայտնի և վստահելի ֆրիլանս կայքերից մեկն է:

Մոտավորապես 9 միլիոն ֆրիլանսերներ կան գրանցված: Մրցակցությունը հաճախորդների համար Upwork-ում շատ բարձր է: Սա նշանակում է, որ պարզ պորֆիլ ստեղծելը բավական չէ, պետք է հոյակապ պրոֆիլ ունենաք հաճախորդների ուշադրությունը գրավելու համար:

upwork-1024x530

Upwork պրոֆիլ ստեղծել

Առաջին բանը, որը պետք է անել, ճիշտ պրոֆիլ ստեղծելն է: Upwork-ում երկու տեսակի պրոֆիլներ կան. Հաճախորդի պրոֆիլ և ֆրիլանսերի պրոֆիլ:

getting-started1

1. Կցեք Ձեր պրոֆիլները

Ճիշտ տեսակի պրոֆիլ ընտրելուց հետո, պետք է ձեր Upwork պրոֆիլը կցեք մյուս օնլայն էջերի հետ ինչպիսիք են՝ Behance, Facebook, Twitter, Dribbble, LinkedIn, DeviantArt և այլ նմանատիպ կայքերը:

Օրինակ կցելով Ձեր պրոֆիլը LinkedIn-ի հետ, կհաստատեք ձեր օնլայն ներկայացումը և Upwork-ի համար ավելի հեշտ կդարձնեք ձեզ համար աշխատանք գտնելը:

Ձեր հաշիվները  կցելով կկարողանաք նաև համբավ կառուցել և հաստատել Ձեր ինքնությունը:

2. Պրոֆիլ նկար ավելացրեք

 lupita-smilingՊրոֆիլ նկար ընտրելուց, ուշադրություն դարձրեք, որպեսզի նկարը լինի պրոֆեսիոնալ և ընկերական: Նկարը պետք է լինի բարձր որակի: Լավ որակով նկարը կարևոր է, քանի որ նկարով են հաճախորդները կարծիք կազմում Ձեր մասին:

Պրոֆիլ նկար ստանալու համար, ուղիղ նայեք ֆոտոխցիկին, ժպտացեք և ուշադրություն դարձրեք, որպեսզի հետևի ֆոնը մաքուր լինի:

Միշտ օգտագործեք ձեր իսկ նկարները, այլ ոչ թե ձեր տնային կենդանիների նկարները:

3. Վերնագիր ավելացրեք

Այս բաժինը ամենաանտեսված բաժիններից մեկն է Upwork-ում, չնայած որ ամենակարևոր բաժիններից մեկն է համարվում: Մարդիկ սովորաբար արագ գրում են այն ինչ մտքներին գալիս է, վանդակը ուղղակի լրացնելու համար:

Պետք է գիտակցեք, որ սա առաջին իրական նկարագրությունն է, որ հաճախորդները տեսնում են ձեր մասին: Պետք է այս տողերով գրավեք նրանց ուշադրությունը: Այս մի քանի տողը, կարևոր դեր կխաղան հաճախորդի ընրության հարցում:

Երբ վերնագիր եք գրում.

  • Պարզ և համառոտ եղեք. Օգտագործեք պարզ բառեր պրոֆեսիոնալ վերնագիր ստեղծելու համար, որոնք ձեզ են նկարագրում:
  • Սպեցիֆիկ եղեք. Հիշեք, որ մրցակցությունը շատ է, այդ պատճառով պետք է ճշգրիտ լինեք, թե որ ոլորտում եք ուզում աշխատել:
  • Օգնող բառեր օգտագործեք. Օգնող բառեր և արտահայտություններ օգտագործեք, որոնք կնկարագրեն ձեր ունակությունները:

Օրինակ, եթե գրաֆիկ դիզայներ եք, կարող եք վերանգրում նշել, լոգո դիզայներ, տեսողական ապրանաքանիշի դիզայներ( visual brand designer) կամ վեբ դիզայներ:

upwork-profile-title-1024x171

4. Նկարագրություն ավելացրեք

Վերնագրից հետո նկարագրությունն է գալիս: Այստեղ հնարավորություն ունեք ներակայացնելու ձեզ հաճախորդներին:

Արտահայտեք ձեր յուրահատուկ ունակությունները, որոնք արժեք կունենան  հաճախորդների համար: Կենտրոնացեք ձեզ ոլորտի ունակությունների վրա: Նկարագրություն գրելիս, ուշադրություն դարձրեք հետևյալին.

  • Աշխատանքի տեսակ որ ցանկանում եք անել և աշխատանքային ոլորտ նշեք:
  • Ձեր տարիների փորձի մասին խոսեք:
  • Ձեր հմտությունները նմանատիպ ոլորտում:
  • Ձեռքբերումներ որոնցով հպարտանում եք:
  • Լեզուների իմացություն:

Գրելուց հետո, կարդացեք որպեսզի տառասխալներ չունենաք: Լավ գրված նկարագրության օրինակ.

overview

Ներածական տեսահոլովակ ավելացրեք

Upwork-ը հնարավորություն է տալիս  ներածական տեսահոլովակ ավելացնելու:

  • Տեսահոլովակը ձեր պրոֆիլը ավելի գրավիչ է դարձնում և ավելացնում է ուշադրություն գրավելու հավանականությունը:
  • Հիանալի հնարավորություն է ձեզ ներկայացնելու համար, նաև լեզվի իմացությունը ներկայացնելու համար:
  • Վստահություն եք ներշնչում

Ձեր տեսահոլովակը պետք է մոտավորապես մեկ րոպե երկարություն ունենա: Ներկայացրեք ձեզ, նկարագրեք ձեր ունակությունները, փորձառությունը և նախկին աշխատանքները: Հայտնելով ձեր երախտագիտությունը դիտողին, արտահայտեք նրանց հետ  ձեր աշխատելու ցանկությունը:

6. Թվարկեք ձեր ունակությունները

Նշեք նվազագույնը 5 և առավելագույնը 10 ունակություններ: Սա պետք է լինի ամենակարևոր կետերից մեկը:

Ուշադիր եղեք նրանց ըստ փորձառության թվարկել:

skills

7. Գնահատեք ձեր անգլերենի ունակությունները

Upwork-ի պաշնոնական լեզուն անգլերենն է, բայց շատ ֆրիլանսերներ օգտագործում այլ լեզուներ աշխատանքի մեջ: Նույնիսկ եթե չունեք շատ լավ անգլերեն գրելու ունակություններ, պետք է կարողանաք հաճախորդի հետ հաղորդակցվել անգլերենով:

Եթե անգլերենը ձեր մայրենի լեզուն է, ապա նշեք ‘Native կամ Bilingual’ տարբերակը: Եթե ընդամենը գրում և հաղորդակցվում եք անգլերենով ապա նշեք համապատասխան տարբերակը: Նշեք նաև այն լեզունները, որոնց տիրապետում եք:

language2

8. Ընտրեք ձեր փորձառության մակարդակը

Upwork-ում 100% ամբողջական պրոֆիլ ունենալու համար պետք է գնահատեք ձեր մակարդակը:  3 մակարդակներ կան՝ Entry Level, Intermediate կամ Expert:

Նրանց համար, ովքեր արդեն ֆրիլանսերներ են, մակարդակը կտատանվի Intermediate և Expert-ի միջև: Սկսնակների համար անկեղծ եղեք, և ընրեք Entry Level-ը:

level-of-experience

9. Ավելացրեք աշխատանքային պատմությունը

Ձեր պրոֆիլը բարելավելու համար ներկայացրեք ձեր աշխատանքային պատմությունը՝փորձառությունը, նախկին պրոյեկտները և որակավորումները: Այս բաժնում նշեք ձեր նախկին աշխատանքները: Փոքր նակարգրություններ գրեք ձեր պարտականությունների և հաջողություններ մասին: Երբ հետագայում Upwork-ում աշխատանքներ ունենաք, ավելացրեք  աշխատանքները ձեր պրոֆիլում:

employment-history

10. Ավելացրեք կրթությունը

Հաճախորդներին պատմեք ձեր կրթության մասին: Ներկայացրեք համալսարանը/ները որտեղ կրթական աստճաններ եք ստացել: Կրթական ինֆորմացինան շատ կարևոր է, նույնիսկ եթե աշխատանքը մաստագիտական չէ:

Եթե կրթություն չեք ստացել, հոգ չէ, ընտրեք ոչ ֆորմալ կրթություն կամ ինքնուսուցում բաժինը: Եթե ուսումնական նոր աստիճաններ ունենաք, ավելացրեք ձեր պրոֆիլում:

education

11. Պորտֆոլիո կազմեք

Պորտֆոլիոյում ներկայացնում եք նախկին աշխատանքների, պրոյեկտների օրինակները: Եթե կարողանաք ձեր ունակաությունները ճիշտ ներկայացնեք, աշխատանք գտնելը հեշտ գործընթաց կդառնա: Web Development, Design & Creative Writing կատեգորիաների համար սա շատ կարևոր բաժին է:

Ուշադիր եղեք, որպեսզի ձեր պորտֆոլիոյում ներկայացված լինի ձեր լավագույն աշխատանքները: Եթե մասնագիտացված եք մեկից ավելի ոլորտներում, նշեք ձեր ունակությունների քանակը: Ձեր պորտֆոիլիոն պետք է արդիական լինի, և ժամանակ առ ժամանակ թարմացվի:

porfolio2

12. Նշեք ժամավճարը

Upwork-ում պրոֆիլ ստեղծելուց  նշեք ժամավճարը: Այս բաժինը գուցե ամենաբարդ բաժինն է, քանի որ բոլորը դժվարանում են  իրենք իրենց գնահատել: ՈՒշադիր եղեք, որպեսզի ձեր ժամավճարը համապատասխանի ձեր ունակություններին: Կարող եք նայել թե մյուս ֆրիալնսերները ձեր ոլորտում ինչքան ժամավճար ունեն, և մոտավոր կողմնորոշվեք:

rate1

Upwork-ում լավ պրոֆիլ ստեղծելը կօգնի ձեզ հետագայում լավ աշխատանք գտնել:

Share.