Google-ը կարգելի online գովազդները

0

Google-ը 2018 թվականին կներկայացնի իր իսկ գովազդային արգելիչը:

Այս օրերին շատ տարբեր և նյարդայնացնող գովազդներ են հայտնվում համացանցում: Այս գովազդներից խուսափելու համար Google-ը կարգելի online գովազդները:  Google-ը վեց ամիս ժամանակ է տալիս հրատարակիչներին այս նոր գործիքը ավելացնելու համար, որը կարգելի գովազդները այն կայքերում, որտեղ կա “գովազդային վատ փորձ” և դեֆոլտով կմիացվի Chrome-ում:

Արդեն ապրիլ ամսից հայտնի էր Google-ի գովազդային բլոկի մասին, բայց այս շաբաթ են աշխատանքներ սկսել տարվել:

Google-ի կոմերցիոն բաժնի SVP-ին ասել է, որ պլանավորում են դադարեցնել Chrome-ի գովազդները այն կայքերում, որոնք չեն համագործակցի Better Ads Standards-ին 2018 թվականին:

Google-ը հրատարակիչներին հնարավորություն կտա օգտագործել նոր Ad Experience Report tool-ը, որը լուսաբանում է ընդունելի փորձի տարբերությունները:

Google-ը նաև ներկայացնում է մեկ այլ գործիք, որը կոչվում է Funding Choices, որը կթույլատրի հրատարակիչներին նամակ ստանալ, որտեղ հրատարակիչները կան պետք է հետևեն արգելված կանոններին կամ վճարեն անցումի համար:

Share.