Ինչո՞վ են ժամանակակից HDTV-ները զիջում խաղային մոնիտորներին

0

Մինչև վերջերս փորձառու PC gamer-ներից շատերը լուրջ չէին մոտենում հեռուստատեսային սարքի վրա խաղալուն: Դրա հիմնական պատճառը, հավանաբար, այն ժամանակաշրջանում մեծանալն էր, երբ հեռուստացույցները դեռևս անհամեմատելի էին մոնիտորների հետ և լրջորեն զիջում էին դրանց resolution-ի և ընդհանուր պատկերի որակի հարցում: Անգամ մինչև LCD-ների և հարթ-էկրան մոնիտորների ի հայտ գալը՝ CRT էկրանները գերազանցում էին միջին հեռուստացույցի resolution-ը:

Ժամանակակից հեռուստացույցերը շատ ավելիին են ընդունակ քան 20 տարի առաջ եղած CRT-ները: Ինչպես PC-ները՝ դրանք օգտագործում են HDMI, ապահովում նույնպիսի resolution (720p, 1080p, և 4K), և հաճախ ունենում են նաև 120-240Hz refresh rate. Մինչդեռ շուկայում կան բավականին շատ >60Hz մոնիտորներ, դրանք ունեն զգալի առավելություններ համեմատ սովորական հին 60Hz էկրանների հետ: Թեորիապես 4K հեռուստացույցը կարող է հրաշալի էկրան հանդիսանալ խաղերի համար, սակայն իրականությունն ավելի խճճված է:

Առաջին հերթին մուտքագրման ուշացման (input lag) խնդիրն է: Խոսքը գնում է մկնիկը կամ ստեղնաշարը սղմելու և դրա արդյունքը էկրանին հայտվելու արագության մասին: HDTV-ով խաղալու դեպքում անգամ ամենալավ հեռուստացույցը զիջում է լավ մոնիտորներին: Ամենաարագ մոնիտորները ունեն 9-10 մվ lag, մինչդեռ ամենալավ հեռուստացույցերը՝ 17-18 մվ: Սակայն պետք է նշել, որ 17-18 մվ այնքան էլ վատ արդյունք չէ, և եթե Դուք չեք խաղում մեծ արագություն պահանջող FPS կամ RTS խաղեր, ապա կարող եք անգամ չնկատել որևէ խնդիր: Այնուամենայնիվ, հեռուստացույցերից շատերը ունեն ընդամենը 40մվ lag: Որոշ դեպքերում դա հնարավոր է լինում կարգավորել հեռուստացույցի setting-ների (կարգավորումներ) միջոցով՝ կախված արտադրողից և մոդելից:

jmlf0oa0y7ybnxpgtwkk

Հաջորդը overscan-ի խնդիրն է: Դա արտահայտվում է այն ժամանակ, երբ պատկերը ամբողջությամբ չի արտացոլվում էկրանին: Այս երևույթը մնացել է նախա-LCD շրջանից, երբ չկար որևէ երաշխիք, որ ցանկացած հեռուստացույց կցուցադրի անհրաժեշտ պատկերը նույն կերպ: Հարցի լուծումը հետևյալն է՝ zoom-ի օգնությամբ ստեղծել նեղ սահման էկրանի ու պատկերի միջև: Կախված հեռուստացույցի տեսակից՝ երբեմն հնարավոր է անջատել overscany-ը: AMD  և Nvidia գրաֆիկական քարտերը կարող են  software-ում կոմպենսացնել overscan-ը, բայց դա կարող է վատ ազդել տեքստի ու տառատեսակի արտացոլման վրա:

Ի վերջո, կան հեռուստացույցեր, որոնք հասնում են 120Hz refresh rate-ի: Այժմ կբացատրենք, թե ինչ է refresh rate-ը և կներկայացնենք մի շարք կազմակերպությունների կանոններ:

Եթե չկա Adaptive Sync / FreeSync / G-Sync ապահովում

Եթե Դուք խաղացել եք մոնիտորով, որն ապահովում է Adaptive Sync (դա VESA-ի պաշտոնական անվանումն է նրա համար, ինչը AMD կոչում է FreeSync) կամ G-Sync, ապա տեղյակ եք, թե ինչ հրաշալի է դա խաղերի համար, անգամ եթե խաղում եք 60 FPS: Ինչքան ավելի ցածր է frame rate-ը (պատկերի գործակիցը), այնքան ավելի շատ է օգնում  FreeSync / Adaptive Sync-ը, քանի որ ինչքան ավելի երկար է պատկերների միջև ժամանակահատվածը, այնքան ավելի կարևոր է սահուն frame delivery-ն:  Օրինակ՝ 30 FPS խաղը յուրաքանչյուր պատկեր մատուցում է 33.3մվ-ը մեկ, իսկ 60 FPS-ը՝ ամեն 16.6մվ-ը մեկ:

FreeSync2-640x327

Արդեն նշված G-Sync-ը նույն տեխնոլոգիան է Nvidia-ի կողմից, չնայած որ կազմակերպությունը երբեք հետաքրքրություն չի հայտնել աշխատելու հեռուստատեսային արտադրողների հետ շուկայում G-Sync-ի հետ համատեղելի վահանակ առաջարկելու առումով: AMD-ի VESA standard-ը Adaptive Sync-ը թեորիապես կարող է ապահովված լինել ապագա վահանակների կողմից, սակայն միայն HDMI-ի դեպքում: Այսօր HDMI-ի ամենաարդիական տարբերակ 2.0-ն չի ապահովում Adaptive Sync: HDMI 2.1-ը դեռևս պլանավորման փուլում է, ինչը նշանակում է, որ հեռուստացույցերը, որոնք օգտագործում են այս ստանդարտը դեռ մի քանի տարի կհանդիսանան լավագույն հնարավոր տարբերակը:

Չնայած որ Adaptive Sync-ը HDMI 2.1-ում ապահովելը չի լուծի input lag-ի կամ overscan-ի խնդիրները, սակայն այն ընդհանուր առմամբ կլավացնի HDTV-ների խաղային հնարավորությունները: Ե՛վ PC-ները, և՛ խաղային սարքերը (consoles) կշահեն դրանից, և միգուցե անգամ հնարավոր լինի այն ակտիվացնել ժամանակակից խաղային սարքերի վրա կախված նրանից,  թե ինչպես է Adaptive Sync-ը նախագծված և արդյոք Xbox One-ի և PlayStation 4-ի գրաֆիկական քարտերը կապահովեն այն թե ոչ:

Եթե ցանկանում եք խաղալ լայնէկրան հեռուստացույցի վրա, ապա պետք է Ձեր պատվերը մանրակրկիտ պլանավորեք: Մենք խորհուրդ ենք տալիս կարդալ ինֆորմացիա այն մասին, թե ինչ են գրում այլ մարդիկ էկրանների մոդելների մասին, որոնք Դուք դիտարկում եք:  

Հուսով ենք, որ մոտ ապագայում կլինեն HDTV-ներ, որոնք կապահովեն Adaptive Sync / FreeSync, ինչպես նաև կլինեն արտադրողներ, որոնք կշարժվեն PC gaming-ի երկրպագուների ցանկություններին ընդառաջ:

Share.