Nvidia-ի GTX 1080, 1070 ավելի հզոր են, քան Titan X

0

Nvidia-ի GTX 1080, 1070 ավելի հզոր են, քան Titan X

Արդեն 18 ամիս է ինչ Nvidia-ն ներկայացրել է իր վերջին սերնդի Maxwell-ի նախագիծը և PC ինտուզիաստները անհամբեր սպասում են, թե ինչ առավելություններ է այն ունենալու։ Ինչպես Nvidia-ն այնպես էլ AMD-ն պատրաստվում էին թողարկել 14nm node-եր, սակայն Nvidia-ն դարձավ առաջինը իր նոր տեխնոլոգիաներով և GPU-ով։

GTX 10xx

GeneralPerf-640x368 - CopyNvidia-ն դեռևս չի հստակեցրել բոլոր մանրամասները, սակայն GTX 1080 և 1070-ը անկասկած ավելի հզոր են, քան նախորդ 28nm Maxwell-ի GPU-ները։ GTX 1080 կառուցված է  GDDR5X միկրոններով, որոնց հիշողությունն է 256 bit իսկ transfer rate-ը 10Gbps։ Nvidia-ին զգալիորեն բարելավել է նաև performance-ը՝ շնորհիվ հզորության, արագ headroom-ի և իհարկե կատարելագործված նախագծի։ GTX 1080 ունի 2560 core, սակայն արտադրողականությունը շատ ավելի բարձր է, քան միջուկների աճը։

Չնայած շատ տվյալներ դեռևս անհայտն են մնում, Nvidia-ն վստահորեն կարող է ներկայացնում է իր հաշվարկը, թե ինչքանով GTX1080-ը կբարելավի խաղի արտադրողականությունը։ Սյն կոպիտ ասած լինելու է 1.65 to 1.75x ավելի արագ քան GTX 980.

GTX1080-640x331 - CopyԱյժմ խոսենք GTX 1080-ի VR performance-ից։ Nvidia-ն երկար ժամանակ է, ինչ խոսում է Pascal hardware-ի հատուկ տեխնոլոգիաների մասին։  Այն առաջարկում է 2x անգամ ավելի արագ VR performance, քան իրեն նախորդող Maxwell-ը։ Pascal-ը միարժամանակ վերացնում է նախկինում գոյություն ունեցող խնդիրներ, ինչպիսիք են մի քանի մոնիտորով խաղ խաղալու ընթացքում առաջացած աղավաղումները և VR շեղումները։

Երբ ի հայտ եկավ Nvidia-ի օրիգինալ Titan-ը, ի տարբերություն մեկ մոնիտորի, որի ժամանակ պատկերը հիանալի էր, մի քանի մոնիտոր օգտագործելու դեպքում աջ և ձախ կողմի պատկերները աղավաղվում էին։

SeriousSam-Edit-640x120Նախկինում այս խնդիրը լուծելը շատ բարդ էր։ Հետազոտությունները, որ մենք կատարել ենք, այս խնդրի հեռացման համար ընդամենը մեկ տարբերակ էին առաջարկում։ Խաղի developer–ները պետք է ստեղծեին multiple view frustum-ներ։ Սակայն շատ խաղի շարժիչներ բացառում էին այն, քանի որ դա շատ ժամնաակատար և բարդ աշխատանք էր։ Բայց Nvidia-ն լուծել է այս խնդիրը՝ ստեղծելեվ տեխնոլոգիա, որը կոչվում է սինխռոն multi-projection։

SMP-2-1-640x375Վերջինս թույլ է տալիս Pascal-ին ուղղել պատկերը, այլ ոչ թե ձգել և աղավաղել այն 3 դիսփլեյների վրա։ Տեսեք աջ կողմի նկարում։  Թեև մենք դեռևս չենք տեսել SMP-ի ազդեցությունը VR-ի վրա, բազմաէկրան gaming-ի բարելավումը արդեն իսկ նշանակալից է։ Nvidia-ն նախատեսել է, որ VR կատարման արագությունը պետք է լինի 2-3x ավել, քան ներկայիս տեսքարտերինը։ Այսինքն միայն մեկ GTX 1080 կլինի ավելի արագ, քան երկու Titan X-ը SLI-ի հետ միասին վերցրած։

Արժեքը

GTX 1080 և 1070 լույս կտեսնեն ոչ միայն իերնց ստանդարտ կոնֆիգուրացիաներով, այլ նաև Founder’s Edition տարբերակով, որը կվաճառի Nvidia-ն։ Տարբերությունը նրանց միջև դեռևս ամբողջովին հայտնի չէ, սակայն Founder մոդելը կունենա Nvidia-ի կողմից մոդելավորված հատուկ cooler /սառեցման համակարրգ/ և անշուշտ ավելի բարձր արժեք։ Միջին գինը մոտավորապես կլինի 599$ և 379$, իսկ Founder edition-ի վաճառքի գինը՝ 699$ և 449$։

GTX970-640x354 - CopyԱյսպիսով, Pascal-ը կառաջարկի սպառողին բարձր overclocking արագություն, բավականին բարելաված VR performance և իր բոլոր առավելությունները, որոնք էնտուզիաստները այսքան երկար սպասել են։ GTX 1070 առաջնային տեղ կգրավի շուկայում, ինչպես GTX 970 2014 թվականին։

 

Մոտակա օրերին GeForce 1080 և 1070-ի մասին ավելի շատ տեղեկություններ կհայտնենք մեր բլոգում, ներառյալ GPU Boost 3.0 և Nvidia’s նոր Ansel screenshot տեխնոլոգիայի մասին։

Share.