Ինչպես արդյունավետ օգտագործել Google Search-ի գործիքները։

0

Google-ի որոնման արդյունքները ընդհանուր առմամբ բավականին լավն են։ Շատ ժամանակ մենք գտնում ենք այն ինչ փնտրում ենք առաջին էջում: Սակայն լինում են դեպքեր, երբ պարզ որոնումը անօգուտ է։

Այդ իսկ պատճառով, կարծում ենք յուրաքանչյուրը պետք է իմանա Google-ի որոնման գործիքները, որոնք թույլ են տալիս բարելավել որոնման արդյունքները մի քանի պարզ ֆիլտրերի օգնությամբ։

Որոնման գործիքներ

Եկեք սկսեք փնտրել ինչ-որ պարզ բան, օրինակ Apollo 13 ֆիլմը։ Արդյունքները որը կստանաք հիմնականում նոր են։ Սակայն հնարավոր է, որ դուք ցանկանում եք տեսնել ֆիլմին վերաբերվող հոդվածները, այն ժամանակաշրջանից երբ ֆիլմը նոր էր դուրս եկել:

1Էջի վերին աջ մասից սեղմեք Search tools հղումը, որը կբացի երեք այլ կարգավորումներ: Դրանցից մեկում գրված է Any time։ Սեղմեք այդ կոճակի վրա և կստանաք մի շարք տարբերակներ, ներառյալ անցյալ օր, շաբաթ, ամիս, տարի։

2Սակայն մեզ հետաքրքրում է ամենավերջին կետը՝ Custom range։ Քլիք արեք և մուտքագրեք ամսաթիվը: Քանի որ Apollo 13-ը  դուրս է եկել 1995 թվականի հունիսին, եկեք գրենք մայիսի 1, 1995թ և հուլիսի 1, 1995 թ.։

Ահա, այժմ կարող եք տեսնել մի շարք ակնարկներ են 1995 թվականից, ինչպես նաև տեղեկություններ ֆիլմի մասին NASA-ից։

Փնտրել բառացի (Verbatim)

Եթե փնտրում եք տարօրինակ համակարգչային սխալ, հավանաբար ցանկանում եք արդյունքներում տեսնել այդ սխալի ճշգրիտ արտահայտությունը առանց ձևափոխությունների։

Ահա թե ինչպես կարելի է դա անել։ Առաջին հերթին պարզապես որոնեք սխալը Google-ում, ապա Search tools > All results: Բացվող մենյուից ընտրեք Verbatim ճշգրիտ արտահայտությունը փնտրելու համար։

3Վերջին ֆիլտրը, որը Goօgle-ը առաջարկում է ցույց է տալիս տեղական արդյունքները կախված ձեր գտնվելու վայրից։ Այն նպատակահարմար է օգտագործել ռեստորանների, սճարանների, համակարգչային խանութների որոնման համար։ Ձեր գտնվելու վայրը սահմանվում է ինքնին, սակայնեթե դուք ուզում եք այն փոխել կամ համոզվել, որ այն աշխատում է, ապա անցեք դեպի Search tools։

Ահա, այն ամենը ինչ մենք ցանկանում էինք ասել Search tools-ի մասին։  Իհարկե, պարտադիր չէ այն օգտագործել ամեն օր, սակայն ժամանակ առ ժամանակ այն անշուշտ անհրաժեշտ կլինի։

Share.